pms_SB1_Telemark_verti_pos

Lindkjenn

Byggtorget_Butikknavn_logo_Rugtvedt

Høstdugnaden – lørdag 20 okt kl 1000 – 1600

Alle medlemmer oppfordres til å møtes på Seivall med arbeidshansker og godt humør. Ta med nyttig utstyr og bli med. Vi tar felles pause kl 1230 og serverer lett mat og drikke. Se ellers på listen over mesteparten av planlagte oppgaver som skal gjøres. Det er spesielt viktig at de som har båtplasser på Seivall […]

Husk Rødskjærseilasen 01.09.2018

Husk å melde dere på Rødskjærseilasen og/eller Aftersial på Sivall 01.09.2018.   Yr.no lover fine forhold både under regattaen og afterseil :-). Link til info: http://brevik-seilforening.com/wordpress/?page_id=5009 Direkte link til påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3109

Klubbmesterskap 25 og 26 august

Vedlagt ligger link til påmelding for helgens regatta Det seiles en regatta på lørdag og to på søndag. Klubbmesterskapet er åpent for alle klasser og det seiles på faste merker. Påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3136&act=paameld

Afterseil med middag på Seivall.

Hei alle medlemmer. Tradisjonen tro blir det aftersail med middag etter Rødskjærseilasen. Aftersail er selvfølgelig for alle medlemmer av Brevik seilforening og venners venner og koster Kr. 300,- pr. person. Plass er det nå nok av og blir det kaldt lukker vi glassfronten å slår vi på varmen. Thomas Reistad står for middagen og da vet […]

Eidangerfjorden Rundt 2018

Da nærmer det seg nok en gang en av høstens høydepunkter for Tur og Hav gjengen. Tur & Hav inviterer til todagers seilas med overnatting, samling og fest i Helgeroa havn om kvelden. Link til påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3108&act=paameld

Steingrunn Doublehanded – Påmelding

Steingrunn Doublehanded Link til påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3088&act=paameld – en passe stor utfordring for mange To personer i hver båt, valgfri seilføring i henhold til gyldig shorthanded RATING-målebrev. Vi oppfordrer alle Tur & Hav-seilere i området til å ta en utfordring i fjorden og ute på Langesundsbukta. Seilingsbestemmelser Det henvises til avsnittet «Seilingsbestemmelser ved terminfestede regattaer». Løpet på […]

Grenland Havn Cup 2018 / Sommerserien

Hei Da er vi i gang med sommeren og ny serieseilas. Grenland Havn cup består av 7 seilaser hvor 4 av seilasene teller. Håper vi ser mange detakere også i år på årets Grenland Havn Cup. Påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3084&act=paameld Som mange nok vil se er det sneket seg inn en feil i terminlisten. Sommerseilas 4 Juli skulle vært […]

BS’ Facebook

Brevik SF - Facebook

Da ble det en flott fjerde plass på Disse gutta i Nordisk i Finland. De ble slått med bare 1 poeng av Finnene som kom på tredje. Vi gratulerer😀👏 ... Les mer ...Tilbake

4 uker ago

Her er bilde av gutta i Finland.Det ble seilt en regatta i dag og den vant Brevik😀 Vi heier på lager og ønsker lykke til! Resultatene underveis finner du her: manage2sail.com/en-Us/event/d1fd0bb5-c01f-48f0-91be-cc4b135a1030#!/ ... Les mer ...Tilbake

4 uker ago

Her er bilde av gutta i Finland.Det ble seilt en regatta i dag og den vant Brevik😀 Vi heier på lager og ønsker lykke til! Resultatene underveis finner du her: https://manage2sail.com/en-Us/event/d1fd0bb5-c01f-48f0-91be-cc4b135a1030#!/

Comment on Facebook

Er det tracking på plass?

Jøss! Snakket med de og de har bare seilt en. Tror det må være feil.

Knallbra!!

Heia brevik!

Høstdugnaden – lørdag 20 okt kl 1000 – 1600.

På nettsidene ligger liste over mesteparten av planlagte oppgaver som skal gjøres. Det er spesielt viktig at de som har båtplasser på Seivall kommer.

Om du ikke har anledning til å være hele tiden, så hjelper det godt med litt mindre også, viktigste er at alle bidrar til et godt fellesskap.

Vi sees:)

Styret.
... Les mer ...Tilbake

1 month ago

Høstdugnaden – lørdag 20 okt kl 1000 – 1600.

Vi sees:)

Styret.

Gratulerer til Breviks gutta med en suveren andre plass her i Arendal og også en suveren andreplass totalt i NM rundene. Dermed har vi kvalifisert oss til kvalifiseringsrunden i Champion league😀 Dette var morro😀👏👏💪💪 ... Les mer ...Tilbake

2 months ago

Comment on Facebook

Gratulerer

Grattis gutta!👏👏💪💪 Dere er noen råtasser🙂

Gratulerer ⛵️👏🏻👏🏻

Hipp hipp hurra 👍

Gratulerer!

Gratulerer!!

Gratulerer, imponert!

Gratulere så mye! Moro💪👍

+ View previous comments

En ny og spennende dag her i Arendal. Etter delt 1 plass i går og foreløpig 2 plass overall er laget klar for nye utfordringer i dag😀 Følg regattaene på linken under😊 norwegianleague2018.sapsailing.com/gwt/Home.html#/series/leaderboards/:seriesId=b60934bb-01d5-45d... ... Les mer ...Tilbake

2 months ago

En ny og spennende dag her i Arendal. Etter delt 1 plass i går  og foreløpig 2 plass overall er laget klar for nye utfordringer i dag😀 Følg regattaene på linken under😊 https://norwegianleague2018.sapsailing.com/gwt/Home.html#/series/leaderboards/:seriesId=b60934bb-01d5-45d8-b05d-8ca0ccf33d82

Seiling – en glede i livet…

Aktiv seiling og behov for bryggeplass?

Bli medlem og aktiv seiler i klubbens tur- og/eller regattaarrangementer. Da kan du søke om å leie båtplass i vårt flotte bryggeanlegg.

Skal du ikke seile?

Kos deg på anlegget og se på de flotte seilerne på Eidangerfjorden. Nystekte sprø gode vafler, kaffe, pølser og is i kiosken under og etter regattaene:)

Ankeret

Grasrotandelen?