Tur & Hav ønsker velkommen til Elvstøm Sails treningssamling lørdag 9 mai.

elvstroem-sails-logo Brevik-seilforening-blaa-80x80

Hei alle seilevenner og entusiaster i Brevik Seilforening, alle turseilere i fjorden og til  alle som har lyst på en profesjonell veiledning av dyktige ansatte i Elvstrøm Seil. Her kan dere hjelp til alt fra vurdering av gamle seil, optimale seil til regatta eller turseil, pluss veiledning på vannet av dyktig instruktør.

Dette blir en dag med noe teori på land før vi entrer båtene for trening og veiledning. Dette er en fin mulighet til å trene blant annet starter og trimme mannskap . Vi begynner kl 10.00 og holder på til rundt kl 16.00.

Lunsj tar vi  på vannet, så alle må huske å ta med niste og drikke.

Treningen er et tilbud til alle seilere uansett erfaring. Instruktørene er både dyktige og tålmodige og vi vil presisert at dette er for seilere på all nivåer.

Om du ikke har egen båt så meld din interesse og bli med som mannskap, det blir godt med ledige plasser i båtene.

Meldt gjerne din interesse eller andre spørsmål på tlf 99 23 23 65 eller på mail til : helmundsen@gmail.com

Hilsen leder Tur&Hav.