Asfaltering, bryggeanlegget og jubileumsarrangementet

Kinera Coating AS

Hei alle sammen.

Asfaltering har av flere årsaker blitt utsatt noen ganger, men neste mandag(18/6) eller tirsdag(19/6) kommer maskinene og legger asfalten i løpet av en dag. I dagene før vil det bli sperret av det nedre grusede området for at gravemaskinen skal kjøre litt frem og tilbake og gjøre sine forberedelser. Etter asfaltering vil det sperres av for biler og utstyr da asfalten trenger 1 døgn på å «sette seg». Vegen og parkeringen oppe bak vil være disponibelt, men fint om det kan parkeres tett og effektivt.

Dagene 18-19/6 skal også Telebryggen etter planen montere ny stor bølgebryter på den ytre flytebrygga. Det ene 20m bryggeelementet flyttes samtidig fra sør til nord.

Vi har i disse dager også vært så heldige å få et skinnende nytt gulv. Kinera Coating AS har sammen med Mosaikk Flis og Mur gjort en stor jobb og vi har fått et ytterligere realt løft på det nye bygget. Tusen takk for innsatsen.

Jeg vil samtidig takke alle som også den siste tiden har stått på og sørget for fremdrift og istandsetting av Seivall. Nå er det mer finpuss igjen, og det er veldig gledelig å å kunne presentere Seivall på en flott måte på jubileumsarrangementet.

Vi håper at arrangementet får god sportslig oppslutning der alle med egen båt tar sikte på å stille til start. I tillegg trenger vi også drahjelp for å invitere venner, familie og kjente til å bli med på festen utover ettermiddagen og kvelden. Vi har stor kapasitet mht billetter og billettsalget betyr også mye for klubbens økonomi, så vel som å kunne vise frem foreningen og våre aktiviteter.

Jeg oppfordre alle til å bidra med å markedsføre og invitere til festen!

Da er det bare å glede seg:)

Vennlig hilsen fra Jørn.

PS! Om noen vet om eller selv har lyst til å bidra som frivillig under arrangementet så mangler vi fortsatt noen personer for å kunne tilby litt avveksling for de som stiller opp. Ta da kontakt med Knut Helmundsen eller Jørn.