For en dag og for en stemning!

Stor takk til alle som bidro til å gjøre dagen og kvelden så flott som den ble. Denne feiringen satte seg sterkt i minneboka. Allerede tidlig på formiddagen var det magi på bryggene i varmen der smått utålmodige seilere nøt livet og ventet på vinden. Ved regattastart var det ikke annet enn drømmeforhold. Regattaseilingen ble deretter ren nytelse. Fullsatt terrasse med aftersail og god stemning var deretter perfekt oppladning til en heidundrende kveld så flott som noen kunne drømme om. Fantastisk musikk av kvartetten Lush Life med nydelig skjærgårdsjazz før Norwegian Soulband satte alvorlig trøkk i dansefoten med helt rå soul og funkmusikk. Vi telte til tider 9 mann på scenen. St.hansbålet ble helt magisk og det var ikke annet å gjøre enn å stråle av begeistring over de tre S´ene som utspant seg…. St. Hansbål, Soulbandet og Solnedgang.

Brevik seilforening må bare takke alle som gjorde kvelden mulig og en helt spesiell takk til alle rundt 40 frivillige som bidro med super innsats for at dette ble en flott feiring. Her var det mange som sto på til langt på natt. Matserveringen på VIP´n fikk uhemmet skryt, men det var også store ord om grillmaten som ble solgt i «Byssa». «SeilBar» hadde også solid trykk og solid service under hele kvelden. Stor takk også til speaker Terje Skaug som også skapte topp stemning – i tillegg så lager Terje også en film til oss.

Se stemningsbilder fra dagen…

Uforglemmelig st. Hansaften og jubileumsregatta på Seivall….