Turregatta til Saltneven 23 – 25 August

Til helgen (23-25 august) blir det turregatta til Saltneven i Kragerø. Turregattaen blir med start fra Seivall fredag kl. 17:00 til Saltneven med retur søndag kl. 12:00. Fritt valg av rute. Fellesstart begge dager uten tidtaking. Hyggelig samvær lørdagskvelden i teltet på Saltneven med skalldyr og fiskesuppe. Familievennlig. Kontaktpersoner; Espen Johnsen tlf. 90737350 og Dag Jentoftsen tlf. 90192126. Gi beskjed til en av disse om du skal være med. NB! Ny starttid. Blir fra fredag i stedet for lørdag som tidligere annonsert. De som ikke kan seile ut fredag kommer bare etter på lørdagen. Det er laget eget arrangement for dette på Facebook på BS sin gruppe, følg med på oppdatert info som legges ut der.

Afterseil med middag på Seivall.

Hei alle medlemmer.

Tradisjonen tro blir det aftersail med middag etter Rødskjærseilasen.

Aftersail er selvfølgelig for alle medlemmer av Brevik seilforening og venners venner og koster Kr. 300,- pr. person.

Plass er det nå nok av og blir det kaldt lukker vi glassfronten å slår vi på varmen.

Thomas Reistad står for middagen og da vet vi alle at dette blir et smakfullt måltid.

Middag serveres ca. kl. 19.00.

Meld dere på her:  https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3109&act=paameld&errcode=0

(Alle klasser (Åpent) – Middag 01.09 på Seivall ca. kl 1900) eller via VIPPS, Brevik Seilforening – Rødskjær – After sail middag

Frist for påmelding 30.08.2018 kl. 22:00

Håper så mange som mulig blir med på denne kvelden. Det blir alltid god stemning :-)

PS: Drikke utover det som vanligvis selges i kiosken tar dere med selv :-)

Hilsen Regattakomiteen

Jubileumsregatta og st. Hansfest med konsert

Alle medlemmer inviteres til jubileumsarrangement på st.Hansaften,  lørdag 23. juni på Seivall.

Vi oppfordrer alle til å invitere venner, kjente, familie, jobbkolleager osv, slik at arrangementet blir en suksess.

Regattaer, «Aftersail» med premieutdeling, og stor åpen st.Hansfest med konserter utover kvelden. Dette blir gøy og et flott jubileumsarrangement.

Regattaseilerne melder seg på via seilmagasinet. Andre medlemmer, familie, venner og kjente kjøper billetter på Ticketmaster. Les mer på innbydelsen og meld deg på.

Følg også med på Facebooksiden vår ift informasjon om arrangementet der.

Gledelig hilsen fra Styret.

Les invitasjonen og om programmet her Invitasjon Jubileumsregatta på Seivall 23 juni 2018

LogoBS100år Print

Storbåt er det som vi ofte kaller Tur & Hav og inkluderer de største båtene i foreningen.  Dette er båter i privat eie som deltar i våre aktiviteter på tur og regatta.

Oversikt over Storbåter

Norrating