Rødskjærseilasen og avslutning av Skjærgårdscup lørdag 11. September

Minner om Rødskjærseilasen lørdag 11. september. Info om seilasen med løpsbeskrivelser og muligheter for avkorting ved lite vind i «Gamle Langesund» og alternativt løp ved mye vind finner dere her, link. Påmelding seilasen, link. Seilingsbestemmelser for Skjærgårdscupen finner dere her, link. Sammenlagt resultater i cupen (Sydostseilasen, Stråholmen Rundt, Svennerseilasen og Rødskjærseilasen finner dere her, link.

Etter seilasen blir det samling på terassen på Seivall med middag for de som ønsker det, premieutdeling og hyggelig samvær. Påmelding til middag (viltgryte + kakedessert) med registering av navn på deltakere  og betaling (200kr/person) gjøres via manage2sail, link. Absolutt siste frist for påmelding til middag er ila torsdag 9/9. Ta med egen drikke. Brevik Seilforening v/Ole Øyvind Ingebretsen er ansvarlig for arrangementet og alle oppfordres til å følge smittevernregler som kommuniseres ved ankomst. Middag serveres kl. 19:00 og arrangementet avsluttes kl. 01:00.